Friday, October 28, 2016

Die Ontwikkeling Van 'N Toeganklike Tegnologie Plan

Die ontwikkeling van 'n toeganklike Tegnologie Plan Alhoewel elke organisasie is uniek en het sy eie unieke vereistes, 'n gemeenskaplike stappe is betrokke by die ontwikkeling van 'n goeie toeganklike tegnologie plan. Hier volg 'n bewese vyf-stap plan gebruik word in baie ontwikkelingsplanne tegnologie wat eenvoudig is aansoek gedoen het om toeganklike tegnologie. Baie van die wat hier beskryf temas is gebaseer op die stappe in Susan Conway se en boek Char Sligar se Ontsluiting Kennis bates. (Conway, Sligar 2002). Dink deur jou strategie en vereistes sal koste te verminder en die verhoging van doeltreffendheid-vermindering vals-begin, om te verseker verenigbaarheid met bestaande tegnologie en akkuraat aanspreek unieke situasie en behoeftes van jou organisasie. Die vyf stappe is: Definieer die toeganklike tegnologie strategie. In hierdie kritieke eerste stap, jy bepaal hoe toeganklik tegnologie pas in jou besigheid deur die identifisering van 'n visie en doelwitte wat die grondslag vir die volgende stappe ingestel. Identifiseer vereistes. In hierdie stap, jy ontwikkel 'n omvattende stel vereistes wat deur die beskrywing van die omvang van die toeganklikheid behoeftes van jou organisasie en die evaluering van die huidige tegnologie wat gebruik word. Ontwerp, ontwikkel, en die aankoop van tegnologie. Dit volgende stap behels die ontwerp en ontwikkeling van tegnologie wat gebaseer is op die uiteengesit in Stap 2. vereistes Hierdie stap kan ook die aankoop van toeganklike tegnologie en ondersteunende tegnologie produkte en die identifisering van interne tegnologie stelsels wat aangespreek moet word opgedateer om toeganklikheid te verhoog. Implementeer en op te lei. Sodra die toeganklike tegnologie is in plek, insluitend nuwe tegnologie, is dit uitgerol om die organisasie. Hierdie stap behels ook die verhoging van bewustheid onder werknemers oor die beskikbaarheid van toeganklike tegnologie en opleiding werknemers oor hoe om die toeganklikheid funksies te gebruik. Handhaaf tegnologie en voortgaan leer. In die laaste stap, verhoog jy bewus te maak van die toeganklike tegnologie visie in jou organisasie, ondersteun werknemers in hul gebruik van tegnologie, en sukses en geleenthede vir verbetering te evalueer. Stap 1: Definieer die toeganklike Tegnologie Strategie In hierdie belangrike eerste stap, jy beskryf hoe toeganklik tegnologie pas binne jou organisasie-spesifiek, hoe dit inpas met jou besigheid en mededingende strategieë, doelwitte en maatstawwe vir sukses. Hierdie inligting sal jou help om toeganklike tegnologie te integreer in jou sakeplan en verseker dat jou toeganklike tegnologie strategie is in lyn met jou sake-behoeftes. Wat jy produseer in hierdie eerste stap bied die raamwerk vir die res van die beplanningsproses. Elemente van 'n toeganklike Tegnologie Strategie 'N toeganklike tegnologie strategie moet beide staan ​​alleen en versterk jou organisasie se algehele tegnologie plan. Die twee planne moet aanvullend wees. As jou organisasie het 'n algehele tegnologie plan, hersien daardie plan as jy begin waarin jou toeganklike tegnologie strategie om seker te maak daar is geen konflikte en te versterk hoe hierdie twee planne kan saamwerk. 'N toeganklike tegnologie strategie moet die volgende elemente insluit: Visiestelling. Skep 'n unieke visie verklaring dat die rol van toeganklike tegnologie definieer in jou organisasie en hoe dit sal algehele visie van toeganklike tegnologie die organisasie se doelwitte te ondersteun. As algehele visiestelling jou organisasie se reeds bied die behoorlike grondslag vir die skep van toeganklike tegnologie doelwitte, herhaal dat visiestelling. Dit was die geval vir UnumProvident, wie se visie verklaring lui: "Wees die nommer een verskaffer van dienste wat help om ons werknemers en werknemers van ons kliënte se terug te kry om te werk wanneer hulle beseerde of siek word." Doelwitte. Definieer sukses statistieke en die besonderhede van die visie te verduidelik. Die gebruik van die visiestelling, skep toeganklik tegnologie doelwitte wat ook in lyn met die maatskappy se doelwitte. Jy sal hierdie doelwitte te gebruik om sukses in Stap 5. Byvoorbeeld meet, RBC Financial Group beraam dat 40 persent of meer van die Kanadese het probleme met die gebruik van finansiële dienste as gevolg van gestremdheid soos mobiliteit gestremdhede of geletterdheidsvaardighede. Ten einde 'n leidende finansiële instituut in Kanada, RBC Financial Group wou die toeganklikheid van sy takke te verbeter om te verseker dat dit is die bereiking van hierdie kliënte. Daarom kan 'n monster besigheid doel vir die bank wees, "Maak seker dat 90 persent van takke is toeganklik vir kliënte met gestremdhede soos mobiliteit gestremdhede of lae geletterdheid." Uitgawes en begroting. Te verduidelik hoe uitgawes gedek sal word en beskryf befondsingsbronne. Byvoorbeeld, bepaal watter uitgawes deel van die algehele tegnologie aankope van die organisasie teenoor wat uitgawes deel van 'n aparte begroting wat gebruik kan word net vir ondersteunende tegnologie produkte moet wees nie. Sommige organisasies kies om al ondersteunende tegnologie produk aankope uit 'n gesentraliseerde akkommodasie begroting kom het, terwyl ander organisasies trek hierdie uitgawes van die individu tegnologie begrotings van elke departement. Dit is belangrik om hierdie begroting besluite aan die begin verduidelik en om fondse behoorlik toe te ken. Eienaarskap en volgende stappe. Maak duidelik verantwoordelikhede en plan uitvoering. Byvoorbeeld, uiteen te sit wat of waarin groepe wat verantwoordelik is vir die voltooiing van die volgende stappe van die plan, wat aan die vereistes (Stap 2) identifiseer sal wees; ontwerp, ontwikkel, en die aankoop (Stap 3); implementeer en trein (Stap 4); en in stand te hou tegnologie en hou leer (Stap 5). Dit sal 'n sterk vennootskappe tussen verskillende groepe vereis. Een tegniek is om 'n raad of komitee wat gereeld vergader om te verseker dat die plan vorentoe beweeg en dat die volgende stappe en verantwoordelikhede is duidelik te vorm. Jy kan selfs vind dit nuttig om 'n persoon binne die organisasie toe te ken aan die projek te bestuur die toeganklike tegnologie plan. RBC Financial Group so 'n posisie genoem die toeganklike Tegnologie Konsultant ontwikkel. Verantwoordelikhede van hierdie posisie sluit die opvoeding van IT-personeel oor die maatskappy se waarde van toeganklikheid, kies ondersteunende tegnologie produkte, en pleit werknemer toeganklikheid behoeftes. Wat ook al unieke benadering jou organisasie neem, twee elemente is van kritieke belang om sukses: ondersteuning van senior bestuur en belyning met die maatskappy se doelwitte en die organisasie-wye tegnologie plan. Soos met enige strategiese beplanningsproses, moet die leiers en senior bestuur in jou organisasie duidelik verstaan ​​die maatskappy se waarde van toeganklike tegnologie. Eers dan kan hulle staan ​​agter die plan, wees woordvoerders vir die strategie, en help om te verseker ondersteuning van ander belanghebbendes. Dit is belangrik om die ondersteuning van diegene wat verantwoordelik is vir die uitvoering van die plan en ander sleutelbelanghebbendes insluitend diegene wat die begroting te bestuur. Alhoewel sommige weerstand is normaal met enige verandering of nuwe idee wat nog nie geïmplementeer word een sleutel tot sukses te verseker dat belanghebbendes ten volle verstaan ​​en omhels die strategie omdat hierdie belanghebbendes wat verantwoordelik is vir die uitvoering van die volgende vier stappe sal wees. Met 'n aantal loodskomitees dat die gebruik van tegnologie toesig binne die bank, RBC Financial Group het ook 'n toeganklike tegnologie komitee onder leiding van sy toeganklike Tegnologie Konsultant. Dit verskaf 'n natuurlike manier om die toeganklike tegnologie strategie om opgeneem te word met die res van die tegnologie beplanning. Elke komitee hoof advokate vir sy of haar tegnologie gebied by die evaluering van nuwe produkte, die toets, en doen langtermyn beplanning. Hierdie proses verseker dat belanghebbendes is meer ingelig oor die belangrikheid van toeganklike tegnologie wanneer besluite geneem word. Stap 2: Identifiseer Vereistes In hierdie stap, is die eienaars en aandeelhouers wat in die toeganklike tegnologie strategie gevra om 'n behoeftebepaling te doen, te evalueer die huidige stand van die tegnologie, en maatreëls sukses te maak. Die behoeftebepaling behels waarin die toeganklikheid vereistes van die perspektiewe van werknemers, prosesse jou organisasie, en die huidige tegnologie. Ideaal gesproke moet jy integreer die vereistes wat jy uiteensit in die behoeftebepaling met jou organisasie se bestaande tegnologie plan sodat tegnologie evaluerings, aankoop besluite, en die ontwikkeling van nuwe tegnologie sal toeganklikheid te neem moet in ag neem. Ook in hierdie stap, is dit belangrik om inligting in te samel oor die huidige stand van die tegnologie en prioritiseer behoeftes as jou huidige tegnologie is verouderd. Daarbenewens, op hierdie stadium maatreëls sukses om jou organisasie te help duidelik te evalueer en meet resultate te bepaal. Die uitkoms van hierdie stap is 'n dokument wat 'n omvattende stel toeganklikheid vereistes en maatstawwe van sukses wat eienaars kan gebruik om die stappe ontwerp, ontwikkeling, en implementering voer sluit. behoeftebepaling Die behoeftebepaling taak identifiseer die organisasie-wye toeganklikheid behoeftes, wat insluit spesifiseer samewerking en kommunikasie behoeftes onder alle werknemers "ongeag vermoëns" en die identifisering van die ondersteunende tegnologie behoeftes van individue met spesifieke gestremdhede. Selfs as jou organisasie mense met sigbare gebreke tans nie in diens, moet jy nog steeds definieer jou toeganklikheid vereistes. In die toekoms, kan jy soveel meer gebruik en begeerte vind vir toeganklike tegnologie as wat aanvanklik duidelik. 'N pro-aktiewe toeganklik tegnologie plan kan bied: Verhoogde prestasie en produktiwiteit deur verbeterde proses vloei Versterking van diversiteit visie van jou organisasie se Hotel wat terugkeer werknemers se sal bespoedig om te werk na beserings en siekte Organisasie-wye ergonomiese (of menslike faktore) voordele deur die vermindering van die impak van RSI As deel van jou behoeftebepaling, lys die spesifieke toeganklikheid moet werknemers, die prosesse in jou organisasie, en die tegnologie wat jy wil ondersteun. Vra hoe jou werknemers en kliënte gebruik tegnologie. Byvoorbeeld, as die meeste werknemers in jou organisasie nodig het om 'n verkope data entry aansoek te gebruik, wat aansoek moet goed te werk met 'n verskeidenheid van verskillende ondersteunende tegnologie produkte. Op dié manier, 'n werknemer wat 'n blinde, byvoorbeeld, kan toegang tot die aansoek met 'n skerm leser en sleutelbord (eerder as 'n muis), en 'n werknemer wat 'n mobiliteit beperking toegang tot die aansoek met sagteware stemherkenning het. Om jou lys van vereistes in te samel, te oorweeg besig met opnames van werknemers. Tydens hierdie proses is dit dalk ook nuttig bewys om lyste van moontlike behoeftes of vereistes te voorsien, want baie mense nie sal verstaan ​​wat jy bedoel as jy hulle net vra om 'n lys van hul toeganklikheid behoeftes. Evalueer Staat van die huidige tegnologie As deel van die identifisering van behoeftes, is dit belangrik om jou huidige tegnologie te beskryf en dit vergelyk met die versamel in jou behoeftebepaling inligting. Hierdie evaluering sal help om prioriteite en wys waar veranderinge die grootste impak kan hê. Beplan om die volgende te evalueer: Bedryfstelsels) . Doen bedryfstelsels gebruik in jou organisasie het 'n ingeboude toeganklikheid opsies wat toelaat dat individue met 'n visuele, gehoor, mobiliteit, leer, en taal gestremdhede te opsies aan te pas by hul behoeftes? Is die bedryfstelsel versoenbaar is met 'n wye verskeidenheid van ondersteunende tegnologie produkte? produktiwiteit Kantoor en kommunikasie sagteware. Is kantoor produktiwiteit sagteware soos e-pos, woordverwerking, en die aanbieding programme toeganklik? Is toeganklikheid opsies konsekwent beskikbaar onder hierdie aansoeke? Ondersteunende tegnologie. Versoenbaar ondersteunende tegnologie produkte wat beskikbaar is vir jou huidige bedryfstelsels en produktiwiteit kantoor sagteware? Eiendoms of bestaande stelsels. Oorweeg of jy toeganklikheid opsies jy reeds oor die hoof gesien. Is jy benutting ingeboude toeganklikheid opsies, funksies, kortpaaie, en balke in jou huidige stelsels? Kyk na die toestand van jou eie en bestaande stelsels. Het jy 'n nalatenskap stelsels wat werknemers met gestremdhede het probleme met die oopmaak? Kan alle werknemers gebruik jou eie stelsels? Interne stelsels. Is interne tegnologie stelsels, soos intranet webwerwe en interne aankoop aansoeke, toeganklik vir alle werknemers? Kliënt stelsels. Is die stelsels jou kliënte gebruik soos webwerf / e-commerce site jou organisasie se, raak skerms, of outomatiese tellermasjiene, toeganklik? As deel van jou tegnologie evaluering, vra die volgende vrae oor jou huidige tegnologie: Hoe werk jou huidige tegnologie aan jou werknemers en kliënte se toeganklikheid behoeftes? Kan werknemers effektief saam te werk en te kommunikeer, ongeag van hul vermoëns? Is die tegnologie buigsame en dit toelaat aanpassing sodat individue meer produktief kan wees? Aan die einde van hierdie evaluering, moet jy 'n begrip van die huidige stand van jou tegnologie soos gemeet aan behoeftes. Gebruik te maak van Legacy Tegnologie Die meeste organisasies sal wil voordeel te trek uit die verbeterde toeganklikheid te neem in die mees onlangse uitgawes van produkte, insluitende Windows en Microsoft Office. Maar baie organisasies is nie in staat om elke werknemer gelyktydig op te gradeer na die nuutste bedryfstelsel en sagteware, sodat hulle nodig het om te beplan vir skaalbare oplossings. In onlangse jare, het die sagteware en bedryfstelsel opgraderings meer vaartbelyn te word, en vandag, kan werknemers met behulp van verskillende weergawes van produkte voortgaan om effektief saam te werk. Byvoorbeeld, as die meerderheid van die werknemers in 'n organisasie 'n ou weergawe van Windows gebruik, en 'n werknemer ontwikkel 'n gestremdheid wat die gebruik van 'n skerm leser wat die beste werk op die mees onlangse weergawe van Windows vereis dat die werknemer kan opgegradeer word om die nuutste weergawe van Windows en nog doeltreffend te werk met sy kollegas. Of, as 'n werknemer net nodig het om sy of haar skrif instellings en klank opsies te verander, Windows bied hierdie toeganklikheid opsies. Elke organisasie moet sy eie prioriteite te stel en, met die hulp van 'n toeganklike tegnologie konsultant, maak die meeste van die toeganklikheid in nalatenskap tegnologie. Vergelyk toeganklikheidkenmerke in verskillende weergawes van Windows. Hierdie grafiek wys jou die toeganklikheid opsies beskikbaar in verskillende weergawes van Windows. sukses Maatreëls Op hierdie punt in die proses, moet jy sukses maatreëls wat gebaseer is op die uiteengesit in Stap 1 en die basislyn inligting versamel in die behoeftebepaling en evaluering van die huidige tegnologie doelwitte te skep. In Stap 5. jy hierdie sukses maatreëls gebruik om vordering en hoogtepunt areas van verbetering te evalueer. Voorbeelde van sukses maatreëls sluit Verhoog die retensiekoers van werknemers wat gestremdhede te ontwikkel met 15 persent in twee jaar Verhoog bewustheid van toeganklikheid die werknemers se met 25 persent binne 12 maande van die implementering Toename berig verbeterde samewerking en kommunikasie tussen werknemers tot 50 persent binne 18 maande Verhoog die werkstevredenheid van werknemers met toeganklikheid behoeftes met 35 persent in 24 maande Verhoog die tevredenheid van kliënte met toeganklikheid behoeftes met 25 persent in 12 maande Verbreed die segment kliënt wat 'n gestremdheid demografiese binne twee fiskale jare sluit Stap 3: ontwerp, ontwikkel, en die aankoop van toeganklike Tegnologie In hierdie derde stap, is die fokus op die ontwerp en ontwikkeling van die tegnologie wat gebaseer is op die toeganklikheid vereistes soos uiteengesit in Stap 2. Hierdie stap sluit in die identifisering en die aankoop van toeganklike tegnologie en ondersteunende tegnologie produkte, afhangende van interne tegnologie stelsels meer toeganklik te wees, en die bepaling van hoe om gebruik maak van bestaande stelsels. Kies 'n toeganklike Tegnologie "Foundation" Die standaard bedryfstelsel en produktiwiteit kantoor sagteware wat gebruik word deur jou organisasie is die grondslag vir toeganklike en ondersteunende tegnologie. Daarom is dit van kritieke belang dat die bedryfstelsel en produktiwiteit kantoor sagteware toeganklik wees. Kies produkte wat toelaat dat mense om die stelsel aan te pas om hulle voorkeure asook die produkte wat die uiteengesit in die behoeftebepaling vereistes aan te spreek. Maak seker dat die bedryfstelsel en al kantoor produktiwiteit sagteware gekies versoenbaar is met 'n wye verskeidenheid van ondersteunende tegnologie produkte vir spesifieke gestremdhede is. Om verenigbaarheid tjek, kontak ondersteunende tegnologie vervaardigers om te leer as produkte versoenbaar is en as instellings kan aangepas word om verenigbaarheid te optimaliseer. 'N toeganklike Bedryfstelsel Windows sluit ingeboude toeganklikheid instellings en programme wat dit makliker vir mense om te sien, te hoor, en gebruik hul rekenaars te maak. Microsoft het gewerk om beter te verstaan ​​die behoeftes van mense wat 'n wye verskeidenheid van fisiese uitdagings wat 'n invloed hul rekenaar gebruik te ervaar. Die toeganklikheid instellings en programme in Windows is veral nuttig vir mense wat visuele probleme, gehoorverlies, pyn in hul hande of arms of redenasie en kognitiewe probleme. Windows bied 'n hoë vlak van toeganklikheid vir spesifieke behoeftes visuele, gehoor, mobiliteit, leer, en taal. Ingeboude toeganklikheid instrumente sluit Zoom, Verteller, en on-screen sleutelbord. Jy kan ook kies om 'n hoë kontras kleurskema en talle ander opsies om jou rekenaar ondervinding verpersoonlik. 'N Wye verskeidenheid van ondersteunende tegnologie produkte is ook verenigbaar met Windows. 'N toeganklike Kantoor Produktiwiteit Suite Microsoft Office maak dit makliker om toegang dokumente, sigblaaie, en aanbiedings met 'n ryk inhoud te skep. 'N toeganklike Browser Internet Explorer sluit toeganklikheid instellings vir alle gebruikers, insluitend dié met gestremdhede te help, beweeg om die internet makliker, sien webblaaie duideliker, en toegang tot inligting vinniger. Identifiseer en te kies Helpende Tegnologie vir Individue Baie werknemers met gestremdhede moet ondersteunende tegnologie produkte te gebruik om ten volle toegang tot hul rekenaars. In die volgende twee afdelings, bespreek ons ​​twee benaderings tot die verskaffing van ondersteunende tegnologie aan werknemers sowel as hoe die vennootskap tussen menslike hulpbronne (MH), werknemers, bestuurders en ondersteunende tegnologie kundiges kan werk. Twee benaderings tot kies Assistive Technology Organisasies te neem oor die algemeen een van twee benaderings te identifiseer en te voorsien werknemers met ondersteunende tegnologie. Een benadering is om persoonlike te kies ondersteunende tegnologie produk (s) vir elke werknemer met 'n behoefte. 'N Ander benadering is om 'n goedgekeurde lys van ondersteunende tegnologie produkte wat getoets is, geëvalueer, en gekies as die standaard ondersteunende tegnologie produkte vir 'n organisasie te voorsien. Elke benadering het sy eie voordele en uitdagings. Microsoft Corporation het nie 'n gestandaardiseerde lys van ondersteunende tegnologie produkte. In plaas daarvan, werknemers saam met hul bestuurder, 'n menslike hulpbronne (MH) verteenwoordiger, en 'n ondersteunende tegnologie konsultant vir die toepaslike ondersteunende tegnologie produkte te identifiseer vir hul besigheid en persoonlike toeganklikheid behoeftes. Vir Microsoft, dit maak sin, want as 'n tegnologie maatskappy, dit het 'n breër missie om te verseker dat die tegnologie werk vir almal wat alle vorme van ondersteunende tegnologie produkte. Vir organisasies soos RBC Financial Group, 'n standaard lys van ondersteunende tegnologie produkte is meer doeltreffend as gevolg van die ondersteunende tegnologie produkte geëvalueer en getoets om te verseker dat hulle behoorlik te werk met stelsels RBC Financial Group se. Dit maak die verskaffing van tegniese ondersteuning makliker en kry nuwe werknemers tot vinniger spoed. Of jou organisasie bied 'n standaard lys van geselekteerde ondersteunende tegnologie produkte of nie, is dit steeds belangrik om akkuraat te identifiseer watter tipe produk die beste werk vir behoeftes 'n individu se en om saam met HR en ondersteunende tegnologie kundiges om te werk deur middel van die proses van die keuse van ondersteunende tegnologie . 'N vennootskap met Menslike Hulpbronne en Assistive Technology Kenners Die behoefte aan akkommodasie ontstaan ​​om verskeie redes. Werkgewers vra dikwels nuwe werknemers wanneer hulle gehuur of hulle enige akkommodasie benodig. Vir bestaande werknemers, wanneer nuwe akkommodasie behoeftes ontstaan, 'n HR verteenwoordiger is dikwels een van die eerste om te weet. Dit maak HR n deurslaggewende bron vir die leer oor akkommodasie behoeftes van werknemers. HR verteenwoordigers is aan die voorpunt vir die identifisering van werknemers wat sal baat vind by toeganklike tegnologie. Omdat toeganklik tegnologie is deel van die verskaffing van akkommodasie en behels gesondheid en privaatheid kwessies, is dit belangrik om te konsulteer met HR en 'n ondersteunende tegnologie konsultant te identifiseer en te kies ondersteunende tegnologie vir individue. HR verteenwoordigers gewoonlik bestuur werker vergoedingseise, ergonomie evaluerings en verslae ongeluk. Hulle moet direk gekontak word deur werknemers en bestuurders met navrae oor toeganklikheid. 'N ongeluksverslag of selfs 'n verandering in produktiwiteit 'n werknemer se mag 'n teken van 'n behoefte aan akkommodasie wees. HR verteenwoordigers opgelei kan word om hierdie tekens te identifiseer. Moenie aanvaar dat individue wat tegnologie kundiges is ook ingelig oor toeganklike en ondersteunende tegnologie. Kundige konsultante wat gestremdhede te verstaan ​​en die nuutste ondersteunende tegnologie produkte kan waardevolle leiding aan organisasies. As jou organisasie is groot, kan dit voordelig wees om een ​​van jou eie IT-spesialiste te ontwikkel in 'n toeganklikheid deskundige wees. Op hierdie manier, kan jy verhoed dat die vertroue op buite konsultasie as jy wil. Sien Konsultante en Hulpbronne vir meer inligting oor hoe om toeganklike tegnologie konsultante vind in jou omgewing of om opleiding te kry. Ten einde behoeftes 'n individu se akkuraat te identifiseer en gee insig in ondersteunende tegnologie, 'n sterk vennootskap moet gevorm word tussen die werknemer, die bestuurder, 'n verteenwoordiger van menslike hulpbronne, en 'n konsultant. Sien Die identifisering van die Right Helpende Tegnologie. twee voorbeelde van instrumente wat gebruik word deur organisasies om tegnologie te kies vir werknemers. Verduidelik die rolle en verantwoordelikhede in hierdie vennootskap vir 'n beter begrip van wat besluite en hoe die vennootskap sal werk maak. Die volgende vyf lyste is 'n voorbeeld van hoe 'n mens organisasie beskryf hierdie vennootskap. Bied mediese dokumentasie van nood deur HR en bestuurder Vergader met ergonomie span indien nodig Vergader met ondersteunende tegnologie konsultant te hersien en werk prosesse Resensies ondersteunende tegnologie voorstel Neem deel aan onderwys en opleiding, soos vereis Verslae enige bekommernisse of kwessies aan HR of bestuurder indien nodig Bied 'n update op akkommodasie behoeftes indien nodig Reageer op opnames te help meet sukses van die program Partners met HR om werknemer verseker word ondersteun en bewus van hulpbronne en verblyf proses Verskaf duidelikheid oor posvereistes en sake-behoeftes indien nodig Resensies ondersteunende tegnologie voorstel om te sien of die voorstel sal aanspreek die maatskappy se behoeftes en vereistes werk Ondersteun werknemer in om opleiding en opvoeding oor die ondersteunende tegnologie as dit nodig is HR verteenwoordiger Bied of koördinate ergonomiese assessering Definieer en koördineer akkommodasie en ondersteunende tegnologie proses met werknemer en bestuurder Versoeke mediese dokumentasie van werknemer Koördineer ondersteunende tegnologie konsultant Resensies ondersteunende tegnologie voorstel met werknemer Berei ondersteunende tegnologie voorstel vir bestuurder hersiening en stuur afskrif aan bestuurder Verskaf opleiding en bykomende inligting vir bestuurder en werknemer as dit nodig is Assistive Technology Consultant Vergader met werknemer ondersteunende tegnologie behoeftes te evalueer Skep 'n voorstel behoeftebepaling of ondersteunende tegnologie Beveel ondersteunende tegnologie produk (s), uit 'n standaard lys, indien van toepassing, wat voldoen aan die mediese akkommodasie en sake-behoeftes Stel produkte en opleiding op produkte soos vereis Mediese en Rehabilitasie Aanbevelings Bied mediese aanbevelings Verskaf addisionele of opgedateer akkommodasie inligting vir werknemer as dit nodig is of vereis Ergonomie evaluerings en toeganklike Tegnologie Aanbevelings 'N Aantal organisasies, insluitende Microsoft, lei hulle ergonomie spesialiste om te kyk vir situasies waarin toeganklik tegnologie 'n werknemer sal baat. By Microsoft, kan alle werknemers 'n ergonomie evaluering, wat 'n 30-minuut een-tot-een konsultasie met 'n ergonomie spesialis wat werk in die HR departement behels versoek. rol dit HR verteenwoordiger in hierdie geval kan net so eenvoudig soos die opvoeding van mense oor die verandering van hul skrifgroottes of die gebruik van verskillende muis toestelle, of dit kan 'n bespreking oor ondersteunende tegnologie betrek. Volgens Ellen Meyer, 'n HR voortou by Microsoft Corporation, "Werknemers wat sal voordeel trek uit toeganklik tegnologie is geïdentifiseer deur 'n ergonomie evaluering. Deur middel van 'n gekoördineerde proses van hersiening, implementering en opvoeding, hierdie tegnologie is in plek. Ergonomie en toeganklike tegnologie gaan hand aan hand, so dit maak sin vir Microsoft om die twee te kombineer. " Evaluering en interne stelsels Opdatering As deel van die ontwerp en ontwikkeling stap, sal jou organisasie nodig het om te evalueer, en moontlik te werk, interne stelsels wat gebaseer is op vereistes en sukses maatreëls soos uiteengesit in Stap 2. Die integrasie van die taak van die monitor vir toeganklikheid kriteria in die opdatering en ontwikkeling proses vir al jou interne stelsels sal help elimineer die behoefte vir latere reengineering. Byvoorbeeld, kan 'n vereiste wat in Stap 2 is om toegang tot 'n nalatenskap verkope aansoek om werknemers wat blind te voorsien. Hierdie stap bepaal hoe jy daardie vereiste sal bereik. Een benadering kan wees om 'n instrument wat jou IT-spesialiste te ontwikkel om toegang deur 'n skerm leser toelaat gebruik. Ander benaderings kan wees om instellings op bestaande sagteware te verander of te bekom 'n ander produk wat toegang moontlik maak. Vir nuwe stelsels wat tans beplan word, te evalueer toeganklikheid behoeftes en vereistes en maak die nodige veranderinge in die ontwerp om te verseker dat jou nuwe stelsels is beskikbaar. Om dit te doen, is dit nodig om ontwerpspesifikasies te verander en voeg toeganklikheid toets in toets planne. Byvoorbeeld, kan ontwerpspesifikasies aangepas word om klawerbord toegang vir alle funksies sluit. Net so kan toets gevalle verander of bygevoeg toets sonder 'n muis om daardie sleutelbord toegang is ten volle geïmplementeer te verseker. Vir bestaande stelsels, te evalueer en meet die stelsel teen die toeganklikheid behoeftes en vereistes. Volgende, bepaal die impak wat gebaseer is op stelsels wat gebruik word deur die meeste mense, identifiseer die frekwensie van die stelsel gebruik word, en bepaal of daar 'n alternatief wat toeganklik is. (Sien die voorbeeld lys van tegnologie assesseringsvrae in die bepaling van Helpende Tegnologie Vereistes jou organisasie se.) Sodra jy die impak het ontleed, te prioritiseer die stelsels wat gevolg moet word opgedateer vir 'n beter toeganklikheid. Vir diegene wat 'n laer prioriteit is, dokumenteer die kwessies en maak hulle vereistes vir die volgende geskeduleerde update van die stelsel. Stap 4: Implementeer en Trein Nadat jy ontwikkel, gekoop, en moderne tegnologie, is dit tyd om tegnologie in te sit, en die trein werknemers hoe om dit te gebruik. Hierdie stap behels die oprigting van die stelsels, die kommunikasie van die verandering van jou organisasie, en die verskaffing van opleiding. Dit is belangrik om hierdie pogings met die oorspronklike strategie en sukses maatreëls om seker te maak jy is in die kol as die implementering stadium ontvou in lyn te bring. implementering Die implementering stap sluit in 'n verskeidenheid van projekte soos die oprigting van 'n rekenaar vir 'n enkele werknemer met 'n gestremdheid wat met behulp van 'n nuwe ondersteunende tegnologie produk, die launch van 'n meer toeganklike intranet site, en die implementering van 'n nuwe bedryfstelsel en kantoorproduktiwiteitsuite oor die hele organisasie. Implementering van Microsoft-produkte en aanpassing van toeganklikheid opsies Vir organisasies wat Microsoft produkte te kies, Microsoft TechNet is 'n sentrale inligting en gemeenskap hulpbron vir IT-spesialiste en is 'n bron van hulp. TechNet is ontwerp om die tegniese inligting behoeftes van iemand wat beplan, evalueer, ontplooi, handhaaf, of ondersteun Microsoft besigheid produkte te ontmoet. Microsoft TechNet inligting is beskikbaar óf aanlyn of deur die Microsoft TechNet CD / DVD Inskrywing diens. Die inskrywing spaar tyd en verhoog produktiwiteit deur die verskaffing van 12 maandelikse probleme met die nuutste tegniese inligting, service packs, hulpbron kits, gereedskap, nuts, Microsoft Knowledge Base-artikels en ander inligting nuttig vir IT-spesialiste. Sodra die besigheid produkte is opgestel, toeganklikheid opsies in die produkte aangepas moet word vir mense met toeganklikheid behoeftes. Inligting oor toeganklikheid funksies en opsies is beskikbaar by sekere hulpbron kits beskikbaar op Microsoft TechNet asook op die Microsoft Toeganklikheid webwerf. Sien Toeganklikheid Tutoriale en Guides deur inkorting. Alhoewel hierdie materiaal oorspronklik vir afrigters en gebruikers met gestremdhede geskryf, is dit dalk professionele mense wat nuut is in toeganklikheid vind hierdie hulpbronne nuttig. Implementering Assistive Technology Products IT-spesialiste binne 'n organisasie sal waarskynlik dié opgeroep om individue te help opstel nuwe ondersteunende tegnologie produkte. Die belangrikste is dat elkeen help opstel ondersteunende tegnologie moet eers met die ondersteunende tegnologie vervaardiger om verenigbaarheid te gaan met die bedryfstelsels en programme wat sal loop met die ondersteunende tegnologie produk. Die ondersteunende tegnologie vervaardiger moet ook inligting oor instellings wat aangepas moet word om verenigbaarheid te optimaliseer. Implementering Jou interne stelsels Soos geïdentifiseer in die toeganklike tegnologie plan, sal jy nodig het om uit te rol nie verander of nuwe interne stelsels. Hierdie stelsels kan wees nuut toeganklik opgedateer aansoeke wat na alle werknemers moet gerol, of byvoegings of nuwe aansoeke vir toegang behoeftes van 'n spesifieke werknemer se. Net die verskaffing van toeganklike tegnologie beteken nie werknemers sal outomaties weet oor die nuwe toeganklikheid opsies of hoe om dit te gebruik. As deel van hierdie stap, op te voed en op te lei werknemers oor hoe om ten volle gebruik van die toeganklike tegnologie tot hulle beskikking te maak. Toeganklike tegnologie voordele almal, so seker wees om almal te voed oor die beskikbaarheid van toeganklike tegnologie, nie net diegene met gestremdhede. Alhoewel sommige organisasies kies om klaskamer styl opleiding bied, 'n ander opsie is om self-tempo opleidingsmateriaal voorsien op intranet webwerwe. Dit is 'n goedkoop en doeltreffende opsie. Microsoft publiseer 'n verskeidenheid van opleiding hulpbronne nuttig om afrigters, en IT-spesialiste en mense met gestremdhede. Die volgende twee afdelings beklemtoon spesifieke hulpbronne opleiding beskikbaar om te help aanpas 'n rekenaar vir mense met gestremdhede en mense met toeganklikheid behoeftes. toeganklikheid Tutoriale Microsoft bied toeganklikheid tutoriale om rekenaargebruikers te stel om die mees gebruikte toeganklikheid funksies in Microsoft produkte en om maniere te vind om die toeganklikheid opsies aan te pas by die beste aan hul behoeftes te wys. Guides deur Waardedaling


No comments:

Post a Comment